ساخت قالب نیوجرسی
ساخت قالب نیوجرسی
6 اردیبهشت 1401
میلینیوم تولید کننده انواع قالب لغزنده
اجزا قالب لغزنده ( قالب لغزان ) و کارکرد آن
1 اردیبهشت 1402

دیوارهای پیش ساخته بتنی در دو نوع یکرونما و دورونما تولید میگردند و قابلیت اجرای دیوار با ارتفاعهای مختلف را براساس محاسبات دارا میباشند این دیوارها با طولهای ۴ متر و ارتفاعهای ۱/۲۰، ۱/۵۰ و ۲/۴۰ متر تولید میشوند که البته با انجام محاسبات میتوان در طولها و ارتفاعهای دلخواه این دیوارها را طراحی کرد. دیوارهای پیش ساخته در ضخامتهای ۸ ۱۰ و ۱۲ سانتی متر تولید میشوند دیوارهای ۸ و ۱۰ سانتیمتر یک نما هستند ولی دیوارهای ۱۲ سانتیمتر دو رونما میباشند.

انواع قالب بتنی پیش ساخته


قالب دیوارهای پیش ساخته قالبهای دیوار به صورت عمودی یا افقی ساخته می،شوند برای ایجاد نماهای مختلف روی این دیوارها میتوان از ورق فلزی فایبرگلاس سیلیکون و شیشه استفاده نمود قالبهای ستون بصورت یکپارچه و جداگانه اجرا میشوند. تولید و طراحی دیوار بتنی طرح دار با توجه به ویژگیهای معماری مناطق مختلف و مکانی که این محصول برای محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد طراحی آن مشخص می شود

مصالح تشکیل دهنده دیوار پیش ساخته بتنی


افزودنی ها و عمل آوری استفاده از الیاف پلیمری و افزودنیها و فوق روان کنندههای مرغوب جهت کاهش ترکهای مویی و افزایش کیفیت سطح و افزایش عمر بلند مدت بتن به دلیل کاهش عمق نفوذ خصوصاً در مناطق ساحلی و دارای یونهای مخرب. نگهداری و کیورینگ بتن توسط بخار و مه مرطوب حوضچه و اتاق ویژه بخار) مصالح تشکیل دهنده دیوار سیمان پرتلند تیپ ۱ و ۲ خصوصیات سنگدانه های طبق مبحث ۹ ام مقررات ملی میلگرد آب مصرفی باید صاف، تمیز عاری از مواد آلی قلیایی و اسیدی باشد. روش طراحی با توجه به اینکه این دیوارها نقش سازه ای نداشته و به عنوان دیوارهای جداکننده فضاهای مختلف قرار میگیرند لذا بار باد در روش طراحی تعیین کننده است.

دیوار های پیش ساخته بتنی

 

 

4.5/5 - (11 امتیاز)