داربست راه پله ای چیست؟


بسیاری از کار های ساختمانی در ارتفاع بالای 2 متر انجام می شوند. داربست راه پله ای مدلی از داربست است که با سرهم سازی آن راه پله ای ساخته می شود که برای جابجایی بین بخش های مختلف ساختمان و همچنین ارتباط از گود ساختمان به سطح همکف می توان از آن استفاده نمود.

جنس این محصول اغلب فلزی  می باشد. البته طراحی داربست راه پله ای نیاز به تجربه و دقت و مهارت بالایی دارد. بنابراین باید دقت کنید که از داربست سازان معتبر این مدل از داربست را خریداری نمایید

.

مزایای استفاده از داربست راه پله ای


با استفاده از محصول، می توان میزان هزینه های داربست بندی را تا نصف آن کاهش داد. ضمن اینکه از این داربست برای کار در ارتفاعات بسیار بالا نیز استفاده می شود. از دیگر مزایای داربست راه پله ای می توان به هزینه پایین آن اشاره نمود.

ویژگی داربست راه پله ای


عرض کف این پله ها 30 سانتی متر، ارتفاع آن ها 20 سانتی متر می باشد و طول پله های داربستی را بر اساس نیاز و درخواست مشتری تعیین می کنند. تعداد پله های هر دستگاه راه پله می تواند بین 6 تا 14 باشد.

برای کار در ارتفاعات زیاد می توان برای پله ها پاگرد نیز نصب نمود. نصب اجزای مختلف راه پله کاملا بر اساس نیاز مشتری و شرایط کار انجام می گردد. در ادامه برخی از ویژگی هایی  داربست راه پله ای که توسط گروه فنی مهندسی میلینیوم ارائه می شود را ذکر می نماییم:

  1. کف پله هاآج دار ساخته می شود و از جنس فلز است تا رفت و آمد بر روی آن راحت تر صورت گیرد.
  2. اجزای این راه پله ها طوری ساخته شده اند که توسطاتصالات داربست های فلزی معمولی به یکدیگر متصل شوند.
  3. نصب این راه پله سریع بوده و جمع آوری آن نیز به آسانی انجام می گردد.

داربست پلکانی

5/5 - (2 امتیاز)