قالب نیوجرسی مفصلی


قالب نیوجرسی مفصلی ؛ یکی از تولیدات گروه فنی مهندسی میلینیوم می باشد. این نوع قالب دارای انواع مختلفی می باشد. قالب 4 متری و 6 متری از مهمترین این محصول است. قالب نیوجرسی مفصلی به این دو مورد محدود نمی شود شامل :

  • قالب نیوجرسی ابتدا و انتها
  • قالب نیوجرسی تیرچراغ برق
  • قالب نیوجرسی تغییر ارتفاع
  • قالب نیوجرسی تغییر عرض

قالب های ساخته شده مطابق با نقشه مورد تایید سازمان راهداری کشور می باشد و درتعداد بالا در این گروه تولید می شود. ساخت قالب نیوجرسی مفصلی به دو روش برگردان و معکوس امکان پذیر هست. مزیت قالب نیوجرسی برگردان به قالب معکوس امکان بتن ریزی دو قطعه در روز در صورت تکمیل امکانات را فراهم می کند.

ساخت قالب نیوجرسی مفصلی

قالب نیوجرسی بتنی مفصلی بر اساس نقشه های وزارت راه و شهرسازی به طراحی و ساخت موانع بتنی می پردازند. همان طور که گفته شود، قالب نیوجرسی بتنی که جزو قالبهای خاص بتن بشمار می آید در اشکال و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می گردد به همین جهت لازمست که نقشه و یا ابعاد دقیق نیوجرسی مورد نظر به واحد فنی مهندسی ارسال گردد. در طراحی و تولید این قالب های فلزی بتنی معیارهای کیفیت و استاندارد مدنظر قرار میگیرد تا مطلوب ترین و با کیفیت ترین قالب به مشتری تحویل داده شود. البته این نکته را باید مدنظر قرار داد که ساخت قالب نیوجرسی بتنی مثل بقیه قالب های خاص بتن کمی زمانبر است و نسبت به قالب های مدولار به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. استفاده از ورق ضخیم یا نازک هنگام ساخت قالب موانع خاص نیوجرسی دارای اهمیت زیادی است چرا که روی قیمت و کیفیت قالب ها تاثیر گذار است.

با توجه به اینکه این نوع قالب در وزن های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود از این رو وزن قالب ها یکی از عوامل موثر بر قیمت به شمار می آید. از دیگر عوامل موثر و تاثیر گذار بر روی قیمت این مانع بتنی روش تولید آن می باشد. در واقع قالب هایی که براساس آخرین تکنولوژی روز تولید شده اند و تراش و کیفیت بهتری دارند، و در طی روند تولید از روش های آبکاری بر روی آن ها استفاده شده طبیعتا  از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین عوامل در قیمت این نوع قالب نوع نقشه نیوجرسی و متریال به کار رفته در تولید نیوجرسی می باشد.

5/5 - (11 امتیاز)